לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לקראת ראש השנה – הצצה ראשונה ליינות מסדרת 'כרמי גליל' – סדרה חדשה של יקב רקנאטי

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 29/08/2024

ביקב רקנאטי ממשיכים בעשייה, גם מקו העימות ולמרות הקשיים יוצאים עם בשורה חדשה לקראת ראש השנה -הצצה ראשונה ליינות מסדרת 'כרמי גליל'
סדרה חדשה של יקב רקנאטי

ביקב רקנאטי מתמודדים כבר כשנה עם מציאות מורכבת, בהיותו ממוקם ממש על גבול לבנון, וכרמיו נמצאים חלקם אף על גדר הגבול. ועדיין הייצור נמשך, עם אופטימיות רבה, ואמונה כי הטעמים הנפלאים של הגליל ישמחו כל בית בישראל בחג הזה.

סדרת 'כרמי גליל', סדרה חדשה מבית יקב רקנאטי, תושק בעוד מספר חודשים. סנונית ראשונה מהסדרה, 2 יינות לבנים, יוצאים לשוק במיוחד לכבוד ראש השנה.

בסדרת 'כרמי הגליל' יינות זניים, שענביהם ניטעו ברחבי הגליל כנטיעות איכות, בחלקות כרם מובחרות, במטרה לבטא את הטרואר הגלילי דרך זן הענבים וסגנון העשייה. מדובר ביינות מזנים קלאסיים, לצד זנים ים תיכוניים, המשקפים נאמנה את האני מאמין של יקב רקנאטי.

רקנאטי כרמי גליל שרדונה בציר 2023 – מיוצר מכרמים בגליל, בגובה 600-800 מטר מעל פני הים, שגפניהם נטועות באדמה בזלתית אבנית.
בתהליך הייצור עברו הגפנים סחיטה אינרנטית עדינה, תסיסה בטמפרטורה נמוכה ויישון משולב של חביות אלון צרפתי גדולות ומיכלי נירוסטה למשך 8 חודשים, על המשקעים, להוספת מורכבות ועושר לצד רעננות וטוהר פרי. בתהליך הייצור עברו הגפנים סחיטה אינרטית עדינה, תסיסה בטמפרטורה נמוכה ויישון משולב של חביות אלון צרפתי גדולות ומיכלי נירוסטה למשך 8 חודשים, על המשקעים, להוספת מורכבות ועושר לצד רעננות וטוהר פרי.
רשמי טעימה: ליין ארומות פרי הדר ופירות גלעין, המלווים בארומה עדינה של חביות עץ האלון בהן תסס והתיישן חלק מהיין.

מחיר מומלץ לצרכן – 65 ₪. להשיג בחנויות היין המובחרות.

רקנאטי כרמי גליל סוביניון בלאן בציר 2023
מיוצר מכרמים בגליל העליון (גפנים ותיקות, מ-1992, בכרם בן זמרה) ובתל פארס שברמת הגולן, בגבהים של 750-840 מטר מעל פני הים, שגפניהם נטועות באדמת טרה רוסה ובזלת.
בתהליך הייצור עברו היינות סחיטה אינרטית עדינה, תסיסה ויישון במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, על משקעי היין, לשמירה על רעננות הפרי ולהוספת טקסטורה עשירה ורחבה.
רשמי טעימה: ליין ארומות אשכולית לבנה, עשבוניות רעננה ופרחי בר.

מחיר מומלץ לצרכן – 65 ₪. להשיג בחנויות היין המובחרות.



מודעות אחרונות בנושא:

2 תגובות

Simply sseven:

Simply Sseven This is my first time pay a quick visit at here and i am really happy to read everthing at one place

Simply sseven:

Simply Sseven You’re so awesome! I don’t believe I have read a single thing like that before. So great to find someone with some original thoughts on this topic. Really.. thank you for starting this up. This website is something that is needed on the internet, someone with a little originality!