לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

ערב פרימיום משותף למסעדת פליים וליקב טפרברג

מאת קרן עבאס יחסי ציבור ותקשורת | 18/09/2024

ערב פרימיום משותף למסעדת פליים וליקב טפרברג

יין ימזג ללא הגבלה במסעדת פליים בהובלת השף אורן אסידו

במסעדת השף הכשרה FLAME במלון קרלטון תל אביב, מול הנוף של הים התיכון והיאכטות העוגנות במרינה, יקיימו לפני ראש השנה ערב קונספט מיוחד ביום שלישי 1.10.2024 במסגרתו השף אורן אסידו מארח את יקב טפרברג לארוחת שף ויין.

הארוחה כוללת מנות שף חדשות ומנות ספיישל שיוכנו במיוחד לערב, לאורך כל הסעודה יימזג יין ללא הגבלה (היין במחיר של 69 ₪ לסועד), מהיינות המובחרים של יקב טפרברג. היין יותאם למנות השונות על ידי היינן הראשי של היקב.

כבר בכניסה יקבלו האורחים יין רוזה סמוק של יקב טפרברג מענבי ברברה. הרוזה ימזג מבקבוקי מגנום מיוחדים במהלך הארוחה יעבור סומלייה המסעדה יחד עם יינן היקב עם בקבוק עצום – 3 ליטר דאבל מגנום שהגיע במיוחד לערב זה מהיינות השמורים של היקב. יין אדום בלנד ייחודי של מלבק & מרסלן מיושן שנה בחביות עץ חדשות.

בין המנות שיוגשו בערב: בראשונות: כרישה צלויה בגחלים, שמן זית ומלח סלרי, סשימי טונה – אבטיח כבוש, פונזו הדרים, פינגר ליים, טרטר בקר – קרקר זעתר, טבסקו, איולי מח עצם, צלעות תירס יניגריט צ‘יפוטלה וליים. קטאייף צוואר טלה ירקות מוחמצים וטחינה עמבה. בעיקריות: סיח עוף שיפוד פרגית, ליה ובצל סגול, גלייז שאטה, סלסה עגבניות גריל וטחינה חמה, ספייריבס טלה בוקצ'וי וירוקים, פילה בקר ארטישוק ירושלמי צלוי בגחלים , קרם ארטישוק ירושלמי, קרם שום שחור ,פטריות מלך היער וציר עוף חום.

לצד מנות אלו, קטגוריית הבשרים במסעדה מכובדת במיוחד וכוללת בשרים בגידול מקומי מעדרים מובחרים של פרות הולשטיין, שמטופלות היטב בחדר היישון המפואר, אותו ניתן כמובן לראות מתוך חלל המסעדה.

מותנה בהזמנת מקום מראש. תקף ב 1.10.2024 החל מהשעה 18:00
להזמנות: https://ontopo.co.il/75140158

פליים היא מסעדת "אש גלויה" הראשונה בישראל והמסעדה הכשרה הראשונה בעולם. המסעדה, שנפתחה לפני כשנה, ממוקמת בקומה הראשונה של מלון היוקרה קרלטון בתל אביב, עם נוף לטיילת ולחוף הים, ובה 120 מקומות ישיבה, כולל מרפסת, בר פרטי וחדר פרטי.
המטבח המסעיר של פליים מציג את אחד הטרנדים הצומחים והפופולריים ביותר בקרב המסעדות המובילות ברחבי העולם. זהו מטבח מסעיר שמשדר מצד אחד חדשנות וריגוש ומצד שני גם פראיות. כל המנות במסעדה עוברות תהליכי בישול באש גלויה, כולל ראשונות, עיקריות ואפילו קינוחים.
מטבח המסעדה הוא מטבח פתוח ובו ג'וספר שעובד על ידי גחלי עץ אלון ואש חיה, לצד פאריז'ה, גריל גחלים דרום אמריקאי מסורתי שעובד על עץ ומרחק, כאשר אורך הצלייה, הגבהים והמרחקים מהאש משתנים בהתאם למנות ולטכניקת ההכנה הכרוכה בהן.
אסידו נכנס למטבח של פליים אליה הביא את תביעת ידו הייחודית. בתפריט המחודש ניתן למצוא מנות חדשות ומרגשות, אשר כולן, ללא יוצא מן הכלל, עוברות תהליכי בישול באש גלויה, ראשונות, עיקריות ואפילו קינוחים.

FLAME
מלון קרלטון – אליעזר פרי 10, תל אביב
שעות פעילות: לא פתוח בערבי חג, חול המועד: א-ה, 18:00-23:00
להזמנות: https://ontopo.co.il/75140158
כשר רבנות

קרדיט צילום: איתיאל ציון



מודעות אחרונות בנושא: